Saya Suka Awak

Sebuah cerita yang di petik dari satu laman web,kisah ini memang sedih dan tetarik sekali hermm mista jiwang juga rase sedih bila baca rasa rasa ader tak terjadi pada korang...

"Hari tu kita gaduh.Saya main-main.Awk ingat betul²..Tak tau nk buat mcmana lgLantak awk lah    

Semlm kita berselisih..Saya buat dunno Awak pandang saya..Saya buat dunno jugakDegilnyer saya.. 

Saya nmpk awak..Saya nk panggilTapi awak x toleh..Sebab saya panggil awak dalam hati Bodohnya saya.. 

Awak tegur saya..Saya buat dunnoTapi awak xtahu happynya sayaSaya dengar awak ceritaAwak kata dah jatuh cinta Sedihnyer saya.

.Awak keluar tgk wayangSaya pun..Awak keluar dengan diaSaya tengok aje..Awak call sayaMengacau betul.Tgh tido lah

Saya layankan ajeAwak ckp awak dah putusSaya senyum sampai ke telingaTapi awak tak nampak Saya cakap…Kesiannya awak.. Hipokritnya saya..

Hari ni hari jadi sayaTapi awak luper..Saya sedih.Tapi takpe.awak bukannya sesiapa.. 

Awak mintak maaf..Saya senyum ajeSaya kata tak kisah..Awak belanja tgk national treasureIsk tak romantik nyer Tapi best per  Saya dapat bunga..Cantik suker sgtTapi tak tahu sape pengirimnya..

Awak nampakAwak terus balik..Saya panggil awakTapi awak tak toleh..Saya Cuma nak bgtahu  Awak.!!!!!LORI!!!!!!!!! Saya kejar awak..Awak terus jalanSaya tolak awak..Awak jatuh. Saya nampak lori..Betul-betul depan sayaKalau ia sempat..Saya nak bagitahu."

 Awak..SAYA SAYANG AWAK 


Apa Kata Anda

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Face Book SSA

Artikal Terbaru

5 Artikel Popular

Novel Pilihan

Ruangan Iklan

  • Promote Our Blog